Monday, October 29, 2007

God musli







Jag är ingen eko och KRAV -nörd men köper och äter gärna när det känns relevant. Saltå Kvarns musli är jättegod!


Och du, nu är det tajm för följande i frukostfilen:


Skala 1 clementine och dela klyftorna tvärsöver med kniv, så att fruktköttet exponeras, lägg dessa i frukostfilen tillsammans med musli eller flingor + 2-3 grovt krossade pepparkakor. Tyvärr tycker jag att de flesta köpta pepparkakor känns ofräscha...tjocka söta och muggiga....Tips? De måste vara bakade på margarin, smörsmaken gillar jag inte och absolut inte i filmjölken.

I morgon åker jag upp till kalmar igen med sonen och utbytesstudent...nollblogg to + fre

Läser just nu: Bokcirkelns beslut; Försoningen av Ian McEwan, tyckte väl att jag läst den förut?! Kommer på bio i slutet av november!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home