Tuesday, February 12, 2008

Korv med bröd

Korv med bröd får duga ibland...men jag har svårt för att bara tugga "mjukt", därför innefattar "en korv med bröd middag" hos oss också rejält med rivna morötter, sallad, småtomater och frukt. Och så mjölk till barnen....
Och korvbrödet måste inte vara det vanliga, vita, mjuka. Fullkornsvarianten finns....men jag rullar hellre in korven i tunnbröd eller använder något "grövre kornigt rostbröd" och lägger det på.

Annars är det just nu mycket litteratur som gäller...Antiken!
Håller på för fullt med Homeros, Sofokles, Platon mfl, kommer ni ihåg vem som skrev vad?!
Hur intressant som helst.

Annat är det med min Yogaresa....
Genomförde mitt 22:dra Yogapass igår , och det var faktiskt riktigt behagligt...kanske går det åt rätt håll.
Jag håller på med ett självtest....en analys av motstånd, uthållighet...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home