Wednesday, December 19, 2007

Costa Rica och Couscous från Findus

Ebba och jag gjorde en lista i går på allt som ska med
till Costa Rica. Hur vanlig är det med ett par kilo lakrits i bagaget, potatissäck, repstump + lite till av den prytteltypen + sommarkläder som förhoppningsvis finns i hygglig storlek och dos.

Och så kommer ju julen med orkanstyrka...ska försöka göra ett gäng köttbullar idag.

Kan inte tänka mig att köpa färdiga. Till min förvåning är det inte många sanna köttbullerullarefantaster kvar, jag trodde i min enfald att alla alltid gjorde egna..?!

Igår åt vi däremot en av de snabbrätter jag gillar; couscousblandning från findus.
Den är lite salt...men tillsammans med sallad, lite chutney och kanske en cashewnöt eller två så är det helt okey. Igår blandande vi också ner ett par strimlade och stekta kycklingfiléer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home