Thursday, October 12, 2006

12 oktober!

Faan..är bloggen ändrad. Kan inte lägga in bilder som vanligt.
Får kolla det in morgon....
Det är faktiskt inte så tokigt att fylla år.
Många gratulanter, hela dagen. Och många presenter. Blommor & Choklad, böcker, te, en fin klocka med mera...
Jag är jätteglad att sonen i USA kom ihåg mig...jag började naturligtvis grina när han skrev så vackert om sin mamma. Faan vad det är jobbigt att han är "därborta". Som om inte det var nog. Har idag avslutat dotterns application för USA 2007-08.
Middagen skötte familjen om efter önskemål från mig.
1. Löjrom & Champagne, en oslagbar kombination. Är egentligen ingen finlirare...
2 Oxfilé med mängder av skivad stekt vitlök och grovmalen svarpeppar, färsk pasta och avokadosallad är kanon!
3. Mangosorbet & Choklad.
Gräddtårtan skippade vi...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag glömmde

GRATTIS!

p

8:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Later som en bra dag anda ju
och tusan vad jag blev sugen pa mat, oxfile, mangsorbet och chocklad, ahhh

h

11:24 AM  

Post a Comment

<< Home